Odhalíme Vám, jak funguje diagnostika neznámé závady u Vašich mobilních telefonů. To jak diagnostika probíhá omílá spousta mýtů a zkreslujících informací ale i strachu zákazníka, kolik bude platit, zda je diagnostika u nás opravu zcela bezplatná. Také doba diagnostiky může být při konkrétní závadě pro spoustu zákazníků překvapivá. Takže jdeme na to.
Bezplatnost diagnostiky
Jaké je překvapení zákazníků nad bezplatnou diagnostikou. Je opravdu bezplatná? Budu něco platit? V praxi to funguje tak, že servis FixTime opravdu nainvestuje čas do zjištění závady zařízení, a pokud byste se rozhodli, že se oprava nakonec nevyplatí, jednoduše si telefon zdarma bez poplatku vyzvednete.
Proto vždy uvádíme na počátku opravy cenová rozmezí jednotlivých oprav a možných závad, aby měl zákazník přehled už předem, kde se přibližně oprava může cenově pohybovat. Tak zákazníka nečeká případné překvapení při zjištění dané závady.
Doba zjištění závady
Poměrně mylná představa která koluje mezi zákazníky je, že diagnostika zařízení je možná na počkání tím způsobem, že připojíte mobilní telefon k přístroji, který Vám ukáže kde závada vězí. Tak to ale bohužel nefunguje. Zjišťování závady probíhá ručně, kontrolou a zkoušením jednotlivých komponent a vizuální kontrolou tištěných a mikroschémových spojů.
Doba diagnostiky se také odvíjí od daných modelů a značek telefonů. Každý telefon je jinak postavený a tudíž záleží na konstrukci daných modelů, například modely Apple iPhone 11, iPhone XR či iPhone 13 a iPhone 14 jsou telefony, kde lze diagnostiku provést podstatně rychleji díky jejich jednoduchá konstrukci, u modelů Samsung Galaxy M23, Galaxy A72, Galaxy A52 nebo třeba Galaxy S23 může diagnostika trvat o něco déle kvůli lepeným částem přístroje a celkově komplikovanější konstrukci. Vrcholem pak můžou být modely Google Pixel 7A nebo 6A, kde diagnostika může zabrat 2-3 pracovní dny.
Zachování dat
Zůstanou data zachována? U nás ve FixTime s daty nic neprovádíme. Děláme čistě mechanickou kontrolu zařízení a té se data netýkají. Proto nezpůsobila li to povaha dané závady, data zůstanou ve Vašem zařízení. A pokud bude nutné přehrát software a data odstranit pro funkčnost? Nejprve Vás kontaktujeme a budeme informovat o tom co je nutné a jestli souhlasíte s dalším postupem.
Kdy potřebuji diagnostiku?
Diagnostika je potřeba tehdy, kdy jednoduše nevíme co se se zařízením děje. A pokud Vy nevíte co s Vaším zařízením je špatně, stačí nás kontaktovat nebo nás navštívit. Na základě sdělení toho jak se telefon chová(nebo nechová) a naši specialisti budou již v 90 % případů vědět co je závadou a nabídnou řešení. Pokud se ale telefon nezapíná, nebo nereaguje, pak je potřeba telefon přijmout na podrobnější diagnostiku, a zjistit, co se v telefonu děje.