Našli jste lepší cenu? U nás ji dorovnáme!
Pokud jste objevili nižší cenu u konkurence v servisu mobilních telefonů, informujte nás před opravou. Vynasnažíme se vám nabídnout srovnatelnou službu za stejnou cenu.
Jak na to?
Jednoduše nás kontaktujte na info@fixtime.cz nebo na našem online chatu.
Nezapomeňte, i na podmínky pro dorovnání ceny ⬇
Podmínky pro dorovnání ceny:
-
Identická služba: Oprava musí být identická v rozsahu, typu závady, použitých náhradních dílech, a časovém rámci opravy.
-
Prodejce a daňová povinnost: Nabídka musí pocházet od subjektu podnikajícího a platícího daně v České republice pro mobilní servis dle platných pravidel.
-
Stav opravy: Telefon nesmí být poškozen dalšími vadami, které by byly mimo rozsah původní opravy.
-
Vyloučení slevových akcí: Služba nesmí být součástí žádného výprodeje, akce, klubové nabídky nebo jiné formy zvýhodnění.
-
Podmínky nízké ceny: Nižší cena nesmí být podmíněna jinými nákupy nebo jakýmkoli omezením služby.
-
Platnost nižší ceny: Nižší cena musí být platná ve stejný okamžik, kdy je o ní informováno.
-
Časový limit: Nedokážeme dorovnat cenu, která byla platná před více než 7 kalendářními dny.
-
Dostupnost služby: Služba musí být dostupná u servisu nebo na objednávku.
-
Doba platnosti nižší ceny: Nižší cena musí být aktuální po dobu delší než 24 hodin.
-
Specifické požadavky: Služba musí být dostupná pro konkrétní typ telefonu za stejných podmínek.