Veselé Vánoce! 24.–26. prosince máme zavřeno. Těšíme se na vás po svátcích!

Našli jste lepší cenu? U nás ji dorovnáme!

Pokud jste objevili nižší cenu u konkurence v servisu mobilních telefonů, informujte nás před opravou. Vynasnažíme se vám nabídnout srovnatelnou službu za stejnou cenu.

Jak na to? 

Jednoduše nás kontaktujte na info@fixtime.cz nebo na našem online chatu.

Nezapomeňte, i na podmínky pro dorovnání ceny ⬇

Podmínky pro dorovnání ceny:

  1. Identická služba: Oprava musí být identická v rozsahu, typu závady, použitých náhradních dílech, a časovém rámci opravy.

  2. Prodejce a daňová povinnost: Nabídka musí pocházet od subjektu podnikajícího a platícího daně v České republice pro mobilní servis dle platných pravidel.

  3. Stav opravy: Telefon nesmí být poškozen dalšími vadami, které by byly mimo rozsah původní opravy.

  4. Vyloučení slevových akcí: Služba nesmí být součástí žádného výprodeje, akce, klubové nabídky nebo jiné formy zvýhodnění.

  5. Podmínky nízké ceny: Nižší cena nesmí být podmíněna jinými nákupy nebo jakýmkoli omezením služby.

  6. Platnost nižší ceny: Nižší cena musí být platná ve stejný okamžik, kdy je o ní informováno.

  7. Časový limit: Nedokážeme dorovnat cenu, která byla platná před více než 7 kalendářními dny.

  8. Dostupnost služby: Služba musí být dostupná u servisu nebo na objednávku.

  9. Doba platnosti nižší ceny: Nižší cena musí být aktuální po dobu delší než 24 hodin.

  10. Specifické požadavky: Služba musí být dostupná pro konkrétní typ telefonu za stejných podmínek.